JUSTIN Recruitment
JUSTIN Recruitment
cover-image

Jump in with
Justin

Recruitment voor young profes­sionals

Quis autem vel eum
2015
Neque quisquam
370
Neque porro
50k+
Ut enim minima
Infinite
Sed perspiciatis

Quis autem vel eum

2015
Nemo voluptatem
2015
Nemo voluptatem
2015
Nemo voluptatem
2015
Nemo voluptatem

Open sollicitatie

Persoonsgegevens
Contactgegevens

CV

Motivatiebrief

Interesse? Meld je direct aan.

Persoonsgegevens
Contactgegevens
blog-image
Wat doet een Accountmanager
Tips voor commerciële young professionals 03 Aug 2022 door Team Rotterdam
Accountmanager is een functietitel die je vast wel eens voorbij hebt zien komen. Of je nu op zoek bent naar jouw eerste baan, een carrièreswitch overweegt of je gewoon nieuwsgierig bent naar wat een Accountmanager precies doet, JUSTIN vertelt je er graag meer over. Maar, wat doet een Accountmanage...
blog-image
Acquisitie is leuk!
Tips voor commerciële young professionals 03 Jan 2022 door Team Rotterdam
Acquisitie is leuk Is acquisitie leuk? Nou, je kan het in ieder geval leuk maken. De commerciële functies waarin relatiebeheer naar voren komt scoren vaak beter dan de functies die beginnen met koud, cold calling en new business genereren. Ergens is dit ook wel te verklaren. Je moet constant een ...
blog-image
Ben jij geschikt voor een commerciële functie?
Tips voor commerciële young professionals 13 Dec 2021 door Team Rotterdam
Ben jij geschikt voor een commerciële functie? Ben jij op zoek naar een nieuwe baan en lijkt een commerciële functie jou wel wat? Weet jij alleen nog niet of jij geschikt bent voor de commerciële branche? Commerciële functies worden ook wel eens sales functies genoemd. Binnen sales zijn er een ...

Laatste blogs

Blogs

Ben jij geschikt voor een commerciële functie?
Ben jij geschikt voor een commerciële functie?

Ben jij geschikt voor een commerciële functie?

Ben jij op zoek naar een nieuwe baan en lijkt een commerciële functie jou wel wat? Weet jij alleen nog niet of jij geschikt bent voor de commerciële branche? Commerciële functies worden ook wel eens sales functies genoemd. Binnen sales zijn er een aantal veel voorkomende werkzaamheden waar jij waarschijnlijk mee te maken krijgt. Denk hierbij aan verkoop, klantcontact en acquisitie. Maar er zijn over het algemeen erg veel verschillende functies in de commerciële branche, dus voor ieder is er wat wils. Dan kun je natuurlijk ook nog kiezen in welke branche jij wilt werken. Heb jij het in je om in een commerciële functie te werken?

Competenties

Welke competenties heb jij onder andere nodig voor een commerciële functie? Deze kunnen natuurlijk per functie en ook nog eens per branche verschillen, maar hieronder staan de meest algemene competenties voor de gehele commerciële branche. 

  • Resultaat gericht
    Deze is eigenlijk vanzelfsprekend en zal je vrijwel in elke commerciële vacature tegenkomen. Desondanks is dit wel één van de belangrijkste competenties. Namelijk het stellen van doelen en resultaten willen halen. De sales wereld is erg competitief. Jij bent er namelijk van overtuigd dat jouw product of dienst het beste aansluit bij de behoeften van jouw klant. Maar dat vindt een ander natuurlijk ook! Daarom ben je niet bang voor harde concurrentie en zet jij je in om elk opgesteld doel te behalen. 
  • Communicatief sterk
    Jij bent niet op jouw mondje gevallen en durft te zeggen wat jij denkt. Je weet je goed te uiten en kunt dit met een bepaalde overtuigingskracht doen. Daarnaast weet jij ook precies wat de (potentiële) klant wil, dankzij jouw inlevingsvermogen. Zo weet jij precies wat de wensen en behoeften van de klant zijn en speel je daar snel op in. Snel, want zoals eerder aangegeven ligt er vaak concurrentie op de loer. Daarom overdonder jij klanten met op maat gemaakt advies en een een proactieve houding. 
  • Ondernemend
    Je steekt graag de handen uit de mouwen en ziet verkoopkansen als vóórdat een ander het ziet. Als echte aanpakker volg jij nauwgezet de ontwikkelingen binnen jouw vakgebied op. Is er een klant die jij weer een stapje verder kan helpen door deze nieuwe mogelijkheden? Dan heb jij de telefoon al in je handen. Misschien spring je zelfs meteen in de auto om even langs te rijden. Je laat het in ieder geval niet aan je voorbijgaan!

Carrière maken 

Voordat jij aan jouw carrière in de commerciële branche begint, is het goed om te weten of er doorgroeimogelijkheden zijn. Houd er wel rekening mee dat dit afhankelijk kan zijn van jouw opleiding en competenties. De commerciële branche is zeer breed en heeft veel doorgroeimogelijkheden. Uiteraard begint iedereen onderaan de ladder en moet zich dankzij hard werken omhoog klimmen. Maar door een flinke dosis enthousiasme en ambitie kom je er wel. 

Meest voorkomende functies

Het kan zijn dat elk bedrijf de commerciële functie net een andere benaming geeft, maar dit zijn de meest voorkomende functietitels.

  • Account executive
    In deze functie begeleid jij jouw klanten bij het aankopen van een product of dienst en zorg je ervoor dat ze tevreden blijven. Jij bent verantwoordelijk voor jouw klantenbestand. Daarnaast ga je actief op zoek naar nieuwe potentiële klanten die jouw hulp kunnen gebruiken. 
  • Sales support medewerker
    Als echte spin in het web en met jouw alles overziende blik, ben jij eerste aanspreekpunt voor de klant en jouw collega’s. Dit doe jij door alle mogelijke vragen en problemen op te lossen en bijkomende administratieve taken te behandelen. 
  • Consultant
    Met behulp van jouw deskundigheid (dit kan op elk gebied zijn) geef jij advies aan jouw klant en help jij ze met problemen oplossen. Je denkt dan ook in oplossingen en niet in problemen. Je zorgt dat je advies op maat biedt zodat klanten met veel plezier en vertrouwen bij je terugkomen.


Herken jij jezelf in bovenstaande competenties? Sta je misschien al te springen om jouw talenten in te zetten binnen sales? Check voor meer informatie onze
pagina over de commerciële branche! 

Tips voor commerciële young professionals – 13 Dec 2021 door Team Rotterdam
Acquisitie is leuk!
Acquisitie is leuk!

Acquisitie is leuk

Is acquisitie leuk? Nou, je kan het in ieder geval leuk maken.

De commerciële functies waarin relatiebeheer naar voren komt scoren vaak beter dan de functies die beginnen met koud, cold calling en new business genereren. Ergens is dit ook wel te verklaren. Je moet constant een drempel over (uit je comfort-zone stappen om een dooddoener te gebruiken) en mensen vragen om tijd voor jou te maken. Maar hoe maak je acquisitie leuk en interessant?

 

Tips om acquisitie leuk te maken!

 

Voorbereiding

Zorg dat je weet waar je over praat. Waar praat je zelf met het meeste plezier over? Precies, de dingen waar je passie voor hebt en waar je veel over weet. Een potentiële klant heeft het door wanneer je niet weet waar je over praat en dit alleen maar doet omdat het moet van de baas. Wanneer je voorbereid bent zal je gemakkelijker tegenargumenten kunnen weerleggen en jouw gesprekspartner kunnen overtuigen.

Bedenk voor jezelf ook wat je prettig werken vindt. Dit kan al in hele kleine dingen zitten zoals lopen of zitten tijdens een telefoongesprek, een headset of telefoon gebruiken of werken in een drukke of rustige omgeving.

 

Blokken in de agenda

Het klinkt erg conservatief en ouderwets maar een uur in je agenda blokken om alleen maar acquisitie te doen werkt. Het gaat erom dat je een focus creëert en in een “flow” komt. Een muzikant stoor je ook niet als hij halverwege een creatief meesterwerk is. Zorg er dus voor dat dit ook niet bij jou gebeurt wanneer je een focus aan het ontwikkelen bent voor jouw commerciële doelstellingen van dat moment. Je zal echt merken dat je na een aantal telefoontjes makkelijker en sneller antwoorden klaar hebt, weet welke vragen er gaan komen en er sowieso meer plezier in gaat krijgen. Dus geen facebook, telefoontjes, e-mail en koffiepauze!

 

Vele handen maken acquisitie leuk en gezellig

Het draait allemaal om teamwork. Je trekt je aan elkaar op, kan ervaringen uitwisselen en van elkaar leren. Iemand met een commerciële instelling wil sowieso niet minder verkopen dan zijn collega naast hem. Wanneer je afspreekt samen te gaan bellen, spreek dan ook doelstellingen af.

Het is ook gewoon leuk om naar elkaars gesprekken te luisteren. Heb je zelf opgehangen en merk je dat je collega helemaal vast zit of gigantisch onderuit gaat? Hier kan ook jij van leren.

 

Positiviteit

Om acquisitie leuk te maken moet je er sowieso een positieve gedachtegang op na houden. Wordt je de eerste keer afgewezen? Geen probleem, dan bel je toch de volgende. Niemand bedoelt het persoonlijk wanneer ze iets niet bij je willen afnemen. Zorg dat je een focus houdt, een positieve instelling en durf jezelf te belonen wanneer je succes boekt! 

Tips voor commerciële young professionals – 03 Jan 2022 door Team Rotterdam
Wat doet een Accountmanager
Wat doet een Accountmanager

Accountmanager is een functietitel die je vast wel eens voorbij hebt zien komen. Of je nu op zoek bent naar jouw eerste baan, een carrièreswitch overweegt of je gewoon nieuwsgierig bent naar wat een Accountmanager precies doet, JUSTIN vertelt je er graag meer over.

Maar, wat doet een Accountmanager?

Kort door de bocht is Accountmanager een rol die sales met relatiebeheer combineert. Dat betekent dat je nieuwe klanten aanspreekt, maar dat je ook je uiterste best doet om deze klanten langdurig tevreden te houden en zo loyaliteit probeert te creëren. Soms beheer je meerdere klanten, maar het zou ook kunnen dat je verantwoordelijk bent voor één grote klant. Laten we hier even verder op ingaan!

Jouw dag als Accountmanager

Beeld het je even in. Jij vindt het raakvlak tussen het commerciële en klantcontact fantastisch, dus je hebt ja gezegd tegen een nieuwe uitdaging als Accountmanager. Hoe ziet jouw dag er dan uit? Uiteraard verschilt dit per sector en bedrijf, maar er zijn een aantal elementen die vast en zeker altijd terugkomen.

Plannen maar!

Jouw ochtend begint met een heerlijke kop koffie of thee, een sapje, bedenk het maar. Eerst die e-mails even afhandelen. Waarschijnlijk vind je er een aantal in je inbox. Reacties van potentiële klanten die jij zelf hebt gevonden en benaderd, die nu aangeven dat ze toch wel benieuwd zijn naar wat jij voor ze kunt betekenen. Daarnaast een aantal afspraakbevestigingen. Top! Dat betekent dat jij jouw demo kunt gaan personaliseren. Daar komt uitgebreid klantonderzoek bij kijken, zodat jij jullie service goed kunt afstemmen op de klantbehoefte. Giet het in een mooie presentatie en jij bent klaar om op het afgesproken moment de auto in te stappen en de prospect omver te blazen met jouw verhaal!

Dat gezegd is het eigenlijk alweer tijd voor jou om dat maar eens te gaan doen bij de afspraak die je vanmiddag hebt staan. Heb je geen afspraak staan? Dan gebruik je de middag om op zoek te gaan naar nieuwe potentiële klanten en contact met ze op te nemen. Zouden ze jouw hulp kunnen gebruiken? 

Relatiebeheer

Vergeet ook niet te kijken of huidige klanten met vragen zitten. Wanneer heb je ze eigenlijk voor het laatst gesproken? Misschien is het even tijd om te peilen hoe het met ze gaat en of ze nog steeds tevreden zijn, of dat ze behoefte hebben aan nieuw advies. Uiteraard leg je alles ook administratief vast zodat jij en je collega’s exact weten wat de huidige status is.


Je blokkeert later deze week ook even een moment in je agenda om marktonderzoek te doen. Zijn er verdere ontwikkelingen geweest in jouw sector? Nieuwe upgrades binnen jullie bedrijf zelf? Dan mag je zeker niet vergeten te kijken of dit de klanten in jouw klantenbestand verder zal helpen en of je ze hiervan op de hoogte moet brengen. Waarschijnlijk ben jij inmiddels wel klaar om naar huis te gaan.

Zo, je leest het al, als Accountmanager blijf je lekker bezig. Het is een dynamische rol met een hoop eigen verantwoordelijkheid en dat moet bij je passen. Je bent in staat om nieuwe commerciële kansen te spotten en te grijpen, maar je vergeet ook niet je bestaande klantenbestand de aandacht te geven die ze verdienen. Het is dus belangrijk dat je proactief en communicatief vaardig bent. Daarnaast is het ook erg belangrijk om administratief alles accuraat vast te leggen zodat belangrijke klantbehoeften zeker niet over het hoofd worden gezien. Maar ook zodat jouw collega’s goed op de hoogte zijn van contact dat er al loopt.

De taken van een Accountmanager

Dat is een hele boterham. Laten we dit dus overzichtelijk maken door een aantal belangrijke verantwoordelijkheden van een accountmanager samen te vatten.

  • Warme en koude acquisitie bij potentiële klanten;
  • Relatiebeheer bij bestaande klanten;
  • Marktanalyse en hierbij inspelen op kansen en eventuele bedreigingen;
  • Advies en ondersteuning bieden aan klanten;
  • Administratief documenteren van contact en klantgegevens;
  • Klantbezoeken inplannen en uitvoeren;
  • Presentaties, demo’s en trainingen geven aan (potentiële) klanten.


Uiteraard verschillen deze taken afhankelijk van een aantal factoren. Zo zou het kunnen dat je bij een grotere organisatie verantwoordelijk wordt voor minder taken voor meer klanten. Bij een kleinere organisatie zul je sneller van A tot Z verantwoordelijkheid dragen. Daarnaast zou het kunnen dat je meer of minder te maken krijgt met acquisitie. Lees je dus zeker van tevoren goed in. Wees ook niet bang om vragen te stellen over de inhoud van de functie als deze voor jou niet helemaal duidelijk is. Je wilt natuurlijk goed weten waar je aan begint.

Welke achtergrond heeft een Accountmanager

Er zijn verschillende manieren om Accountmanager te worden. De meesten hebben een mbo+ of hbo achtergrond in een commerciële richting. Denk hierbij aan bedrijfskunde, commerciële economie, international business & management, marketing & communicatie, je snapt het wel. Daarnaast is het ook belangrijk om te kijken naar de sector waar je in terecht komt. Eerdere werkervaring en affiniteit met die sector zijn ook erg waardevol als je een carrière als Accountmanager overweegt.

Toch kun je met een andere achtergrond maar de juiste competenties ook zeker passend zijn voor een functie als accountmanager. Tegenwoordig bieden veel bedrijven namelijk uitgebreide inwerktrajecten en soms zelf in-house opleidingen voor functies. Welke eigenschappen maken jou dan een interessante match voor een rol als Accountmanager?

  • Resultaatgericht. 
    Bij commerciële functies komen vaak bepaalde targets kijken. Belangrijk is dus dat jij deze niet uit het oog verliest en het een uitdaging vindt om hier naartoe te werken. Je bent daarom onder andere stressbestendig.
  • Communicatief vaardig.
    Als Accountmanager ben jij de schakel tussen klant en bedrijf. Dat betekent dat je met relatiebeheer te maken krijgt. Jij moet bestaande klanten tevreden houden, maar ook continu inspelen op klantbehoeften om top-of-mind te blijven. Je wilt namelijk niet dat klanten naar de concurrent overstappen. Goede communicatie en proactiviteit zijn dus cruciaal in jouw rol.
  • Commercieel inzicht.
    Jij ziet kansen en laat ze niet aan je voorbijgaan. Je volgt ontwikkelingen binnen de markt op en weet deze te linken aan jouw klantenbestand. Op die manier zorg jij altijd voor de optimale producten of dienstverlening naar jouw klanten toe. 


Welke rollen zijn er eigenlijk allemaal?

Er bestaan verschillende rollen binnen Accountmanagement. Elke rol vraagt natuurlijk weer iets anders. Heb je nog niet al te veel werkervaring opgedaan, dan zul je waarschijnlijk als Junior Accountmanager starten. Op die manier krijg je voldoende ruimte en begeleiding om de functie onder de knie te krijgen.

Het is ook mogelijk dat een bedrijf onderscheid maakt tussen binnendienst en buitendienst rollen. De benaming spreekt voor zich, maar in de buitendienst zit je zelden op kantoor en ben jij vaak onderweg naar klanten. Een binnendienst rol is dan weer net het omgekeerde waardoor je veel op kantoor te vinden bent.


Werk jij bij een corporate organisatie met grote klanten? Dan zou het zomaar kunnen dat jij doorgroeit tot Key Account Manager. In deze functie draag je niet de verantwoordelijkheid voor de belangrijkste klant(en) binnen de organisatie. Dit zijn vaak klanten die bijvoorbeeld een hoge omzet genereren of die een grote strategische waarde hebben voor jullie organisatie. Best pittig dus!

Wat is het salaris van een Accountmanager

Wat je als Accountmanager verdient hangt ook weer van meerdere zaken af. Zo wordt er naar jouw achtergrond en ervaring gekeken, maar ook het niveau van de functie zelf speelt een rol. 


Gemiddeld verdient een Accountmanager tegenwoordig tussen de €2300,- en €6500,- bruto op basis van 40 uur. Dat is natuurlijk een enorm brede range die vooral veel met ervaring te maken heeft. Als junior Accountmanager met 1 tot 3 jaar werkervaring kun je vaak rekenen op een salaris dat oploopt tot ongeveer €3000,- bruto per maand. Bouw je meer ervaring op? Dan stijgt jouw salaris uiteraard ook.

Daarnaast werken commerciële functies vaak met een bonusregeling. Deze kunnen individueel- of bedrijfsresultaat gebonden zijn. Haal jij de gestelde doelen? Dan word je daarvoor beloond. Leuk toch!

Ben jij nu helemaal enthousiast geworden om als Accountmanager aan de slag te gaan? Super! Via onze
vacature pagina vind je makkelijk alle openstaande commerciële functies. Toch benieuwd wat de commerciële branche nog meer te bieden heeft? Dan vertellen we je in onze blog over commerciële functies graag meer! 

Zit je toch met andere vragen? Neem dan gerust contact met ons op. Wij denken graag met je mee.

Tips voor commerciële young professionals – 03 Aug 2022 door Team Rotterdam
image-1image-2image3

Daarom
Justin

Wij zijn JUSTIN, jij bent JUSTIN! Starters en young professionals die hun carrière een boost willen geven en hier graag van A tot Z in begeleid worden zijn bij ons aan het juiste adres. Ons team zet zich dagelijks in om de beste kandidaten te verbinden aan bedrijven waar wij vierkant achter staan. 

Wij zijn JUSTIN, jij bent JUSTIN! Starters en young professionals die hun carrière een boost willen geven en hier graag van A tot Z in begeleid worden zijn bij ons aan het juiste adres. Ons team zet zich dagelijks in om de beste kandidaten te verbinden aan bedrijven waar wij vierkant achter staan. 

Al onze diensten

Bij JUSTIN zijn we gespecialiseerd in alle vormen van personeelsbemiddeling. U kunt bij ons terecht voor werving & selectie opdrachten, maar ook voor uitzenden/detacheren. Maar dat is niet alles. Heb je behoefte aan HR consultancy of ondersteuning? Ook dan denken we graag met je mee! Hieronder vind je een overzicht van onze diensten.

Heb je een vraag of opmerking?

Je vraag of opmerking

JUSTIN Amsterdam

Westerdoksplein 4
1013 AZ Amsterdam

020-6124945
amsterdam@justinrecruitment.nl

JUSTIN Rotterdam

Hofplein 20
3032AC Rotterdam

010-8907595
rotterdam@justinrecruitment.nl 

Daarom Justin

Wij zijn JUSTIN, jij bent JUSTIN! Starters en young professionals die hun carrière een boost willen geven en hier graag van A tot Z in begeleid worden zijn bij ons aan het juiste adres. Ons team zet zich dagelijks in om de beste kandidaten te verbinden aan bedrijven waar wij vierkant achter staan.

At vero eos
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisc ing elit. Urna, lacus, est leo
fusce at tinci dunt ipsum iaculis.
cover-image

Example 2/3, 1/3

Zo werkt het

Wij kunnen ons voorstellen dat je vragen hebt over het werken via een werving & selectiebureau. Heb je een vacature gevonden die jou aanspreekt? Of heb je je ingeschreven en hebben wij iets passends voor jou gevonden? Dan gaan we samen de vier onderstaande stappen nemen. 

 

Stap 1 GESPREK BIJ ONS OP KANTOOR OF VIA TEAMS

We drinken een kopje koffie of thee, bespreken jouw CV en wat je graag terug ziet komen bij een volgende werkgever. Daarna bespreken we de vacature en het bedrijf waar deze open staat. Dit gesprek zal ongeveer drie kwartier duren. Voor ons is het belangrijk om te weten te komen wie jij bent, waarom je bepaalde keuzes gemaakt hebt en wat voor jou kernwaarden zijn in een nieuwe functie en werkgever. Vanuit die info gaan we namelijk kijken of onze opdrachtgever nog steeds een match is voor jou, of dat we nog meer andere mooi mogelijkheden hebben! 

Stap 2 NOG STEEDS ENTHOUSIAST?

Leuk! Wij en onze opdrachtgevers vinden het altijd prettig om even kort een referentie over jou in te winnen bij een vorige werkgever of stagebedrijf.

Stap 3 WIJ STELLEN JOU VOOR

Is de referentie ook positief? Dan stellen wij jou voor aan het bedrijf waar de vacature open staat. We sturen natuurlijk meer dan alleen jou cv. Voor onze opdrachtgevers is de persoon achter het cv namelijk minstens zo belangrijk. En dat gaan we doen aan de hand van ons gesprek uit punt 1. 

Stap 4 OP GESPREK

Het bedrijf ook enthouasiast? Dan ben jij aan zet! Zet je beste beentje voor en laat zien waarom jij de nieuwe aanwinst van het bedrijf moet zijn. Sollicitatietips nodig? Lees onze blog! Wij gaan jou in ieder geval van te voren goed voorbereiden. Je krijgt van ons de gesprekspartners, kledingadvies en tips voor het gesprek.  Afhankelijk van het bedrijf kan de procedure verschillend zijn. Vaak zijn er twee gesprekken, waarin je met verschillende mensen kan spreken. Dit geeft jou ook de mogelijkheid om eens goed in de keuken te kijken. Soms zal er nog een assesment zijn of kan je bijvoorbeeld een dag meelopen. Ook hier zullen we je van te voren van op de hoogte brengen. 

Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Zoek jij
een baan?

Start vandaag met je nieuwe job!

Lorum ipsum
recruiter
Mathilde den Exter
Recruitment Manager

Vraag een job alert aan of laat mij voor je zoeken!

Welke vacatures wil je per e-mail ontvangen?

Woonplaats
Functiegroep

Hoe vaak?

Bekijk de nieuwste vacatures

 
job-image
32 - 36 uur, 36 - 40 uur Aalsmeer 4.000 - 4.700
Nieuw
job-image
24 - 32 uur, 32 - 36 uur, 36 - 40 uur Aalsmeer 3.000 - 4.000
Nieuw
job-image
32 - 36 uur, 36 - 40 uur Nieuw-Vennep 3.000 - 4.000
Nieuw
job-image
32 - 36 uur, 36 - 40 uur Nieuw-Vennep 2.500 - 4.500
Nieuw
job-image
36 - 40 uur Alphen aan den Rijn 2.400 - 2.900

Op zoek naar een energieke positie als commercieel medewerker in de verzekeringssector, gevestigd bij een gerenommeerd bedrijf in Alphen aan den Rijn? Klaar om de handen uit de mouwen te steken en te schitteren naast leu... Lees verder

job-image
36 - 40 uur Alphen aan den Rijn 2.600 - 3.200

We zoeken een energieke adviseur die zowel zakelijke als particuliere klanten kan adviseren over motorverzekeringen! Benieuwd wat je gaat doen? Je leest het hieronder!  Lees verder

JUSTIN Amsterdam
Westerdoksplein 4
1013 AZ Amsterdam

JUSTIN Amsterdam

Antenna mag zich gelukkig prijzen met een mooi kantoor aan de rand van het centrum van Amsterdam. Wij werken voor bedrijven in de stad, maar ook voor bedrijven in de omliggende gemeenten zoals Zaanstad, Haarlem en Weesp. Wil je dus werken in de omgeving Amsterdam? Neem dan snel een kijkje bij onze vacatures en solliciteer vandaag nog naar jouw nieuwe baan!

Parkeren
Bij ons om de hoek is voldoende parkeergelegenheid op Westerdok of Westerdoksdijk. Vergeet niet je Parkmobile aan te zetten of even naar de parkeermeter te lopen. Een andere mogelijkheid is de parkeergarage Ijdock. Vanaf daar is het 5 minuten lopen naar ons kantoor.

Openbaar vervoer
Ons kantoor bevindt zich op 10 minuten lopen van Amsterdam Centraal. Nóg dichterbij is de bushalte Buiten Brouwersstraat, waar bus 18, 21 en 22 stoppen. Check 9292.nl voor uitgebreide reisinformatie.

Westerdoksplein 4
1013 AZ Amsterdam
JUSTIN mag zich gelukkig prijzen met een mooi kantoor aan de rand van het centrum van Amsterdam. Wij...
Hofplein 20
3032AC Rotterdam
Ook in Rotterdam vind je ons op een centrale locatie. Ben jij dan ook op zoek naar een baan in Rotte...

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo. Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt. Neque porro quisquam est, qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit, sed quia non numquam eius modi tempora incidunt ut labore et dolore magnam aliquam quaerat voluptatem. Ut enim ad minima veniam, quis nostrum exercitationem ullam corporis suscipit laboriosam, nisi ut aliquid ex ea commodi consequatur? Quis autem vel eum iure reprehenderit qui in ea voluptate velit esse quam nihil molestiae consequatur, vel illum qui dolorem eum fugiat quo voluptas nulla pariatur?

Serina Romijn
Recruitment consultant Nieuw-Vennep
Recruiter img
Serina Romijn
Recruitment consultant Nieuw-Vennep

Vind je het spannend, een nieuwe baan? Kom dan naar Serina, want zij snapt dit gevoel helemaal. Ze helpt je graag met het vinden van die ene baan die bij jou past. Trouwens, voor een mooie profielfoto voor bijvoorbeeld LinkedIn kun je ook bij haar terecht, want in haar vrije tijd fotografeert zij top!

Bel me terug

Wij maken op deze website gebruik van cookies om het gebruik van deze website en daarbuiten te vergemakkelijken, de prestaties en gebruikerservaring te verbeteren en de relevantie van het aanbod te verhogen. Klik op akkoord om aan te geven dat je instemt met ons privacy statement.