JUSTIN Recruitment
JUSTIN Recruitment
cover-image

Jump in with
Justin

Recruitment voor young profes­sionals

Quis autem vel eum
2015
Neque quisquam
370
Neque porro
50k+
Ut enim minima
Infinite
Sed perspiciatis

Quis autem vel eum

2015
Nemo voluptatem
2015
Nemo voluptatem
2015
Nemo voluptatem
2015
Nemo voluptatem

Open sollicitatie

Persoonsgegevens
Contactgegevens

CV

Motivatiebrief

Interesse? Meld je direct aan.

Persoonsgegevens
Contactgegevens
blog-image
Hoe creëer je een productieve werkomgeving?
Tips voor werkgevers 03 Jan 2022
Hoe creëer je een productieve werkomgeving? De werkomgeving in je bedrijf kan een grote invloed hebben op de productiviteit en gezondheid van jouw werknemers. Daarnaast heeft die productiviteit en gezondheid van de medewerkers een positief effect op jouw bedrijf, want productiviteit verhoogt de om...
blog-image
How to: leidinggeven op afstand?
Tips voor werkgevers 03 Jan 2022
How to: leidinggeven op afstand? Steeds meer mensen werken vanuit huis, zeker in het afgelopen halfjaar. Het ziet ernaar uit dat dit het komende jaar steeds meer de norm zal worden. Werken jij en je team ook (grotendeels) vanaf huis? Hoe verloopt de communicatie tot nu toe? Deze nieuwe manier van (...
blog-image
How to: inwerken op afstand?
Tips voor werkgevers 03 Jan 2022
How to: inwerken op afstand? Dat is lekker, heb je een nieuwe werknemer aangenomen, voeren ze net nu de thuiswerkmaatregelen in! Het aannemen en inwerken van nieuwe personeelsleden op afstand kan zo zijn uitdagingen met zich meebrengen. Hoe kun je nu nieuwe medewerkers volledig virtueel inwerken zo...

Laatste blogs

Blogs

How to: inwerken op afstand?
How to: inwerken op afstand?

How to: inwerken op afstand?

Dat is lekker, heb je een nieuwe werknemer aangenomen, voeren ze net nu de thuiswerkmaatregelen in! Het aannemen en inwerken van nieuwe personeelsleden op afstand kan zo zijn uitdagingen met zich meebrengen. Hoe kun je nu nieuwe medewerkers volledig virtueel inwerken zodat zij vanaf huis zelfstandig aan de slag kunnen? Je bent niet de enige die met dit probleem kampt, vele bedrijven zijn je al voorgegaan. Gebruik deze tips om het inwerken op afstand tot een succes te maken!

 

Eerste indruk

Een eerste indruk is vaak blijvend en eenmalig. Waarbij deze eerste indruk meestal tijdens een introductiedag gebeurt, is dit met thuiswerken lastig. Begin eerst met een virtueel voorstelrondje, zodat alle collega’s zich kunnen voorstellen aan de nieuwe werknemer. Indien jouw bedrijf veel medewerkers heeft, kan dit worden verspreid over een aantal weken. Socialiteit en collegialiteit tussen collega’s is namelijk ontzettend fijn. Het kan het plezier in de baan vergroten, maar de communicatie kan ook worden verhoogd. Normaliter komen medewerkers elkaar tegen op de werkvloer waarbij zij vaak kleine communicatiemomentjes hebben. Of dit nu werk gerelateerd is of small talk, het is een sociaal contactmoment. Voor nieuwe medewerkers geldt dit niet, waardoor hij of zij op sociaal gebied een achterstand hebben. Betrek een nieuwe medewerker overal bij en plan regelmatig contactmomenten in met het hele team.

 

Een goed begin

Is het halve werk. Het inwerkproces is ontzettend belangrijk, als deze namelijk goed wordt uitgevoerd is er minder kans op personeelsverloop. Een nieuwkomer inwerken is niet zomaar in één werkdag gedaan. Hier kunnen weken, zelfs maanden overheen gaan. Om extra support te bieden aan een nieuwe medewerker, kun je een collega aanwijzen als een soort ‘mentor’ of buddy. Dit kan een collega zijn in dezelfde functie. Deze persoon begeleidt diegene door het gehele inwerkproces heen. Ook kan er de periode voor het inwerkproces een handleiding over het bedrijf worden opgestuurd, zodat de nieuwe medewerker zich alvast kan inlezen. Het is belangrijk om te laten zien wie het bedrijf is. Denk hierbij aan de missie, visie, cultuur en kernwaarden. Maar ook wat er wordt verwacht van medewerkers, aangezien zij immers ambassadeurs van het bedrijf zijn.

 

Virtuele werkplek

Creëer een veilige, digitale werkomgeving en een goede ergonomisch werkomgeving. Zorg er van te voren voor dat de nieuwkomer alle essentiële materialen (zoals een laptop) ontvangt vóór de eerste werkdag. Laat deze ook alvast goed instellen door de IT-afdeling, denk aan bepaalde software, e-mailadres, documenten, netwerk, etc.

Als werkgever heb je de taak om geschikte technologische tools te faciliteren zodat collega’s met elkaar in contact blijven. Denk aan videobellen, een chatprogramma of een ander communicatieplatform. Zeker voor een nieuwkomer is het prettig om betrokken te worden bij alledaagse zaken. Als je een informele bedrijfscultuur hebt waarbij er vaak sociale activiteiten worden gepland, plan deze dan vooral ook virtueel in. Denk aan gezamenlijke lunches, vrijdagmiddag borrels, etc. De bedrijfscultuur is lastig te proeven wanneer er van huis wordt gewerkt. Zeker voor nieuwkomers die nog niet binnen de muren van het kantoor zijn geweest.

 

Stel taken en doelen op

Maak vanaf het begin af aan al duidelijk wat de verwachtingen zijn. Stel een taken- en doelenlijst op voor een compleet overzicht zodat de nieuwkomer deze altijd nog later op zijn of haar gemakje kan teruglezen. Ook eventuele targets kunnen hierin worden opgenomen. Vanwege de omstandigheden zou je kunnen overwegen om het inwerkproces in een langzamer tempo te laten rollen. Het kan in het begin nogal overweldigend zijn om zoveel informatie tot je te nemen, laat staan in een afgesloten ruimte vanaf huis. Laat de nieuwkomer daarom dan ook als eerst de doelen halen die prioriteit hebben. De overige doelen en targets komen dan later wel.

Probeer er al met al voor te zorgen dat de nieuwkomer dezelfde wijze van inwerken krijgt als iedere andere collega die wel volgens de ‘traditionele’ manier is ingewerkt.

 

De toekomst van het thuiswerken

Blijf als werkgever in contact met nieuwe medewerker en vraag om feedback betreft het virtuele inwerkproces. Wat gaat goed en wat kan beter? Op deze manier kun je het inwerken op afstand finetunen voor eventuele andere nieuwe collega’s. Het ziet er naar uit dat (gedeeltelijk) thuiswerken meer dan voorheen gaat voorkomen in de toekomst, waardoor je beter alvast gebruik kunt maken van de situatie door voorbereid te zijn. Daarnaast vereist leidinggeven op afstand, een andere aanpak dan op kantoor. Gelukkig kun je op jouw team bouwen dat alles goed gaat komen!

Tips voor werkgevers – 03 Jan 2022
How to: leidinggeven op afstand?
How to: leidinggeven op afstand?

How to: leidinggeven op afstand?

Steeds meer mensen werken vanuit huis, zeker in het afgelopen halfjaar. Het ziet ernaar uit dat dit het komende jaar steeds meer de norm zal worden. Werken jij en je team ook (grotendeels) vanaf huis? Hoe verloopt de communicatie tot nu toe? Deze nieuwe manier van (samen)werken kan flink wat aanpassingen in de communicatie vereisen. Hoe kun je succesvol leidinggeven op afstand?

 

Leidinggeven op afstand

Waar je normaliter naar je medewerkers toe zou lopen, is dat met thuiswerken natuurlijk niet mogelijk. Wellicht dat er vragen door je hoofd gaan als; ‘waar houdt iedereen zich mee bezig?’, ‘wordt er wel genoeg samengewerkt?’ of ‘heeft iemand hulp nodig?’. Ondanks dat je ongetwijfeld je medewerkers vertrouwt, is het fijn om op de hoogte te blijven van alle zaken. Andersom is het ook van belang dat medewerkers vertrouwen houden (of krijgen) in jou. Als werkgever moet je dan ook direct op veranderingen en aanpassingen inspelen en oplossingen zoeken voor eventuele (communicatie)barrières. Dit geldt ook als je helemaal niet gewend bent aan het thuiswerken. Wees duidelijk tegenover werknemers en zorg voor een transparante communicatie. In onzekere tijden ben jij diegene die beslissingen neemt en wordt er naar jou gekeken voor oplossingen.

 

Situationeel leiderschap

Waar je normaal gesproken op kantoor van nature één of twee bepaalde leiderschapsstijl(en) hanteert, gaat dat met leidinggeven op afstand een beetje anders. De situatie, thuiswerken in dit geval, kan namelijk een bepalende factor zijn voor de leiderschapsstijl, ook wel situationeel leiderschap genoemd. Iedere werknemer is anders en heeft dan ook een andere aanpak van sturing nodig voor een optimaal werkresultaat. Ontwikkel je medewerkers tot ervaren en gemotiveerde werknemers, dit kan ook door leiddinggeven op afstand. Leer ze aan dat ze zelf moeten aangeven wanneer zij leiding nodig hebben en dat ze altijd om uw instructies kunnen vragen indien nodig. Begin de periode van het thuiswerken direct met duidelijke afspraken en doelen, zodat alle neuzen dezelfde kant op wijzen. Wees vooral flexibel en vraag eventueel feedback over jouw leiderschapsstijl.

 

Technologische communicatiemiddelen

Om goed te kunnen blijven communiceren en de eventuele (communicatie)barrières weg te nemen, zijn er genoeg oplossingen en middelen. Hiermee kun je (virtueel) communiceren en informatie blijven delen. Let er wel op dat er geen overload aan communicatiemiddelen wordt gebruikt, want niet elk middel is geschikt voor alles. Check van te voren alle mogelijkheden en gebruik deze alleen doelgericht. Het is belangrijk dat medewerkers zo goed mogelijk thuis kunnen werken en dat je ze hiervoor de juiste middelen verschaft. Bedenk je dus eerst hoe je team productief kan thuiswerken. Spreek ook af hoe er informatie wordt uitgewisseld, waar dit wordt opgeslagen en stel heldere werkafspraken op voor iedereen. Heb je de juiste middelen om leidinggeven op afstand tot een succes te maken?

Naast dat je medewerkers de juiste communicatiemiddelen krijgen, moet je zelf er ook voor zorgen dat jij beschikbaar en benaderbaar blijft voor telefoontjes en mailtjes.

 

Betrokkenheid en verbinding

Net als jij zijn jouw medewerkers waarschijnlijk gewend om met collega’s op kantoor te zitten. Dan is het makkelijk om snel even te overleggen of om advies te vragen. Met thuiswerken is dit anders en hebben zij hooguit een partner, kind of dier ter gezelschap. Houd dit dan ook in gedachten en neem wat vaker contact op met medewerkers. Wellicht hebben bepaalde (nieuwe) medewerkers meer steun nodig, maar vinden zij het een drempel om je om hulp te vragen (zie alinea ‘situationeel leiderschap’). Bel je werknemers regelmatig op voor één-op-één gesprekken.

Niet alleen voor werkgerelateerde zaken, maar ook naar zaken buiten het werk om. Stel je empathisch op en toon begrip voor de thuiswerk situatie.

Andersom is transparantie naar medewerkers ook ontzettend belangrijk. Laat medewerkers weten wat er speelt, wat de resultaten zijn en hoe het bedrijf ervoor staat.

 

Socialiteit

Hoe gewoon is het om even een sociaal praatje te houden bij het koffiezetapparaat met uw medewerkers? Bij thuiswerken gaat dit niet zomaar vanzelf, dit moet vooral vanuit jou komen. Houd daarom sociale activiteiten zoals een (virtuele) vrijmibo of een koffiekwartiertje! Het is natuurlijk niet hetzelfde als elkaar face-to-face zien, maar het is goed om elkaar zo af en toe even te videobellen. Jullie moeten er als team samen wat van maken. Ook kun je zo af en toe je team op de hoogte houden van zaken die spelen, door middel van een wekelijkse videocall.

Tips voor werkgevers – 03 Jan 2022
Hoe creëer je een productieve werkomgeving?
Hoe creëer je een productieve werkomgeving?

Hoe creëer je een productieve werkomgeving?

De werkomgeving in je bedrijf kan een grote invloed hebben op de productiviteit en gezondheid van jouw werknemers. Daarnaast heeft die productiviteit en gezondheid van de medewerkers een positief effect op jouw bedrijf, want productiviteit verhoogt de omzet. Het is dan ook van belang een productieve werkomgeving te realiseren om werknemers te stimuleren zo efficiënt mogelijk te werken. Check hier onze tips voor een productieve werkomgeving!

 

1. Groen om je heen

Het is bewezen dat groen om je heen je 15% productiever maakt en hierdoor dus een positief effect heeft op de prestaties van uw werknemers. Planten filteren de lucht in het kantoor en hebben dus een schone en gezonde werking. De frisse zuurstof in het kantoor zorgt voor een hoger concentratievermogen en dus een productieve werkomgeving. Ook verlagen planten ook nog eens het stresslevel. Daarnaast staat het gewoon hartstikke leuk in het interieur. Helemaal als je verschillende soorten planten in diverse maten neemt. Deze kunnen worden geplant om het interieur wat op te fleuren. Over het interieur gesproken…

 

2. Interieur

Niemand wordt blij van een saai en grijs kantoor. Zet bureaus indien mogelijk naast het raam of plaats grotere ramen zodat er natuurlijk daglicht naar binnen kan vallen. Zorg voor modern, maar comfortabel meubilair. Je personeel is vaker aanwezig op kantoor dan thuis, waardoor comfort een belangrijk punt is. Het meubilair moet ook inspirerend zijn om als productieve werkomgeving te fungeren. Plaats her en der wat loungebanken en stoelen, zodat er ook ‘gechild’ kan worden. Probeer hierin balans te vinden tussen stijl en comfort.

De keuze van de kleur voor het kantoor kan ook erg bepalend zijn voor de sfeer en inspiratie. Lichte tinten laten het kantoor optisch groter lijken en ogen rustig, terwijl een vrolijke kleur de ruimte weer opfleurt en inspireert. Afhankelijk van het soort werkruimte zou je dus de kleur kunnen bepalen. Ook kun je een aantal mooie kunstwerken ophangen voor de creativiteit en inspiratie.

 

3. Klimaatbeheersing

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je personeel met klapperende tanden achter het bureau zit. Of juist het tegenovergestelde, dat ze in strandkleding op kantoor verschijnen. Het klimaatbeheer wordt vaak onderschat, terwijl een juiste temperatuur en een goede luchtkwaliteit in het kantoor van groot belang is. Door te zorgen voor een optimaal werkklimaat, verhoog je hiermee de productiviteit van je werknemers. Daarnaast gaat een goede ventilatie gezondheidsklachten tegen zoals hoofdpijn. Indien het niet mogelijk is om een klimaatregeling te laten installeren, kun je ook denken aan ramen die op kiepstand kunnen. Voor de temperatuur kun je zonwering laten plaatsen om de hete zon tegen te houden. In de wintermaanden is vloerverwarming ideaal.

 

4. Werkplekken

De werkplek is een essentiële factor voor de productiviteit van werknemers. Met name bij concentratie-gerichte onderdelen waarbij er (individueel) gefocust moet worden. Daarnaast dient er ook ruimte te zijn voor samenwerking en brainstormsessies. Kortom, creëer meerdere werkruimtes waarbij er zowel individueel als in groepen kan worden gewerkt. En uiteraard niet te vergeten; waar de vrijmibo kan worden gehouden zonder de harde werkers te storen! Nu hoef je niet meteen het hele kantoor te verbouwen, maar een aantal aanpassingen zijn al voldoende. Is dat niet mogelijk? Overeeg dan flexwerken en hoe je dit kunt toepassen. Flexwerken, ook wel Het Nieuwe Werken genoemd, is een manier van werken waarbij werknemers zelf kunnen indelen waar en wanneer zij willen werken. Zo kunnen ze zelf kiezen op welke locatie en op welk tijdstip zij willen werken. Zij weten immers zelf wanneer ze het meest efficiënt en productief zijn.

 

5. Overige faciliteiten

Goede koffie is voor de meeste werknemers een essentieel onderdeel voor productiviteit. Dit is brandstof waarmee zij de dag kunnen doorkomen. Nu klinkt dit wel een beetje dramatisch, maar veel werknemers worden gelukkig van goede koffie. Een andere eis voor werknemers kan zijn, dat zij de mogelijkheid willen hebben om te kunnen sporten. Wellicht ken je het zelf ook wel, dat je ’s avonds thuiskomt en helemaal geen zin meer hebt om te sporten. Hoe fijn is het dan als er de mogelijk is om direct uit werk naar de sportschool te kunnen gaan? Geen excuses meer! Daarnaast is sporten een uitstekende manier voor je werknemers om stress te kunnen ontladen van de werkdag. Over gezond bezig zijn gesproken, een gezonde lunch kan ook niet ontbreken op kantoor. Gezond en gevarieerd eten zorgt ervoor dat iedereen energiek en gezond blijft.

 

6. Goedwerkende technologie

Er is bijna niets irritanter dan slechte WiFi of software die steeds vastloopt, waardoor de ICT afdeling weer moet worden gebeld. Met de huidige technologische ontwikkelingen, moet je als werkgever wel een beetje bij de tijd blijven en moderne software gebruiken die het werknemers mogelijk maakt om efficiënt te werken. Heb je personeel dat thuiswerkt? Dan is deze technologie al helemaal nodig om op afstand te kunnen blijven samenwerken. Om deze reden ben je al helemaal in uw voordeel als je tip nummer 4 opvolgt, het aanbieden van flexplekken! Als elk personeelslid een laptop heeft, kan diegene gaan en staan waar hij of zij wilt. Daarnaast trek je met nieuwere technologie ook nieuwere doelgroepen aan. Met goedwerkende technologie bevorder je de productiviteit enorm! Ben jij op de hoogte van de nieuwste technologie en (digitale) tools?

Extra tip

Een prettige en gezonde werkomgeving gaat werkstress tegen binnen je bedrijf, dit verlaagt weer de kans op ziekteverzuim. Met de FNV werkklimaat app kun je checken of jij en je personeel nog veilig en gezond op de werkplek aanwezig kunnen zijn.

Tips voor werkgevers – 03 Jan 2022
image-1image-2image3

Daarom
Justin

Wij zijn JUSTIN, jij bent JUSTIN! Starters en young professionals die hun carrière een boost willen geven en hier graag van A tot Z in begeleid worden zijn bij ons aan het juiste adres. Ons team zet zich dagelijks in om de beste kandidaten te verbinden aan bedrijven waar wij vierkant achter staan. 

Wij zijn JUSTIN, jij bent JUSTIN! Starters en young professionals die hun carrière een boost willen geven en hier graag van A tot Z in begeleid worden zijn bij ons aan het juiste adres. Ons team zet zich dagelijks in om de beste kandidaten te verbinden aan bedrijven waar wij vierkant achter staan. 

Al onze diensten

Bij JUSTIN zijn we gespecialiseerd in alle vormen van personeelsbemiddeling. U kunt bij ons terecht voor werving & selectie opdrachten, maar ook voor uitzenden/detacheren. Maar dat is niet alles. Heb je behoefte aan HR consultancy of ondersteuning? Ook dan denken we graag met je mee! Hieronder vind je een overzicht van onze diensten.

Heb je een vraag of opmerking?

Je vraag of opmerking

JUSTIN Amsterdam

Westerdoksplein 4
1013 AZ Amsterdam

020-6124945
amsterdam@justinrecruitment.nl

JUSTIN Rotterdam

Hofplein 20
3032AC Rotterdam

010-8907595
rotterdam@justinrecruitment.nl 

Daarom Justin

Wij zijn JUSTIN, jij bent JUSTIN! Starters en young professionals die hun carrière een boost willen geven en hier graag van A tot Z in begeleid worden zijn bij ons aan het juiste adres. Ons team zet zich dagelijks in om de beste kandidaten te verbinden aan bedrijven waar wij vierkant achter staan.

At vero eos
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisc ing elit. Urna, lacus, est leo
fusce at tinci dunt ipsum iaculis.
cover-image

Example 2/3, 1/3

Zo werkt het

Wij kunnen ons voorstellen dat je vragen hebt over het werken via een werving & selectiebureau. Heb je een vacature gevonden die jou aanspreekt? Of heb je je ingeschreven en hebben wij iets passends voor jou gevonden? Dan gaan we samen de vier onderstaande stappen nemen. 

 

Stap 1 GESPREK BIJ ONS OP KANTOOR OF VIA TEAMS

We drinken een kopje koffie of thee, bespreken jouw CV en wat je graag terug ziet komen bij een volgende werkgever. Daarna bespreken we de vacature en het bedrijf waar deze open staat. Dit gesprek zal ongeveer drie kwartier duren. Voor ons is het belangrijk om te weten te komen wie jij bent, waarom je bepaalde keuzes gemaakt hebt en wat voor jou kernwaarden zijn in een nieuwe functie en werkgever. Vanuit die info gaan we namelijk kijken of onze opdrachtgever nog steeds een match is voor jou, of dat we nog meer andere mooi mogelijkheden hebben! 

Stap 2 NOG STEEDS ENTHOUSIAST?

Leuk! Wij en onze opdrachtgevers vinden het altijd prettig om even kort een referentie over jou in te winnen bij een vorige werkgever of stagebedrijf.

Stap 3 WIJ STELLEN JOU VOOR

Is de referentie ook positief? Dan stellen wij jou voor aan het bedrijf waar de vacature open staat. We sturen natuurlijk meer dan alleen jou cv. Voor onze opdrachtgevers is de persoon achter het cv namelijk minstens zo belangrijk. En dat gaan we doen aan de hand van ons gesprek uit punt 1. 

Stap 4 OP GESPREK

Het bedrijf ook enthouasiast? Dan ben jij aan zet! Zet je beste beentje voor en laat zien waarom jij de nieuwe aanwinst van het bedrijf moet zijn. Sollicitatietips nodig? Lees onze blog! Wij gaan jou in ieder geval van te voren goed voorbereiden. Je krijgt van ons de gesprekspartners, kledingadvies en tips voor het gesprek.  Afhankelijk van het bedrijf kan de procedure verschillend zijn. Vaak zijn er twee gesprekken, waarin je met verschillende mensen kan spreken. Dit geeft jou ook de mogelijkheid om eens goed in de keuken te kijken. Soms zal er nog een assesment zijn of kan je bijvoorbeeld een dag meelopen. Ook hier zullen we je van te voren van op de hoogte brengen. 

Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Zoek jij
een baan?

Start vandaag met je nieuwe job!

Lorum ipsum
recruiter
Mathilde den Exter
Recruitment Manager

Vraag een job alert aan of laat mij voor je zoeken!

Welke vacatures wil je per e-mail ontvangen?

Woonplaats
Functiegroep

Hoe vaak?

Bekijk de nieuwste vacatures

 
job-image
32 - 36 uur, 36 - 40 uur Aalsmeer 4.000 - 4.700
Nieuw
job-image
24 - 32 uur, 32 - 36 uur, 36 - 40 uur Aalsmeer 3.000 - 4.000
Nieuw
job-image
32 - 36 uur, 36 - 40 uur Nieuw-Vennep 3.000 - 4.000
Nieuw
job-image
32 - 36 uur, 36 - 40 uur Nieuw-Vennep 2.500 - 4.500
Nieuw
job-image
36 - 40 uur Alphen aan den Rijn 2.400 - 2.900

Op zoek naar een energieke positie als commercieel medewerker in de verzekeringssector, gevestigd bij een gerenommeerd bedrijf in Alphen aan den Rijn? Klaar om de handen uit de mouwen te steken en te schitteren naast leu... Lees verder

job-image
36 - 40 uur Alphen aan den Rijn 2.600 - 3.200

We zoeken een energieke adviseur die zowel zakelijke als particuliere klanten kan adviseren over motorverzekeringen! Benieuwd wat je gaat doen? Je leest het hieronder!  Lees verder

JUSTIN Amsterdam
Westerdoksplein 4
1013 AZ Amsterdam

JUSTIN Amsterdam

Antenna mag zich gelukkig prijzen met een mooi kantoor aan de rand van het centrum van Amsterdam. Wij werken voor bedrijven in de stad, maar ook voor bedrijven in de omliggende gemeenten zoals Zaanstad, Haarlem en Weesp. Wil je dus werken in de omgeving Amsterdam? Neem dan snel een kijkje bij onze vacatures en solliciteer vandaag nog naar jouw nieuwe baan!

Parkeren
Bij ons om de hoek is voldoende parkeergelegenheid op Westerdok of Westerdoksdijk. Vergeet niet je Parkmobile aan te zetten of even naar de parkeermeter te lopen. Een andere mogelijkheid is de parkeergarage Ijdock. Vanaf daar is het 5 minuten lopen naar ons kantoor.

Openbaar vervoer
Ons kantoor bevindt zich op 10 minuten lopen van Amsterdam Centraal. Nóg dichterbij is de bushalte Buiten Brouwersstraat, waar bus 18, 21 en 22 stoppen. Check 9292.nl voor uitgebreide reisinformatie.

Westerdoksplein 4
1013 AZ Amsterdam
JUSTIN mag zich gelukkig prijzen met een mooi kantoor aan de rand van het centrum van Amsterdam. Wij...
Hofplein 20
3032AC Rotterdam
Ook in Rotterdam vind je ons op een centrale locatie. Ben jij dan ook op zoek naar een baan in Rotte...

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo. Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt. Neque porro quisquam est, qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit, sed quia non numquam eius modi tempora incidunt ut labore et dolore magnam aliquam quaerat voluptatem. Ut enim ad minima veniam, quis nostrum exercitationem ullam corporis suscipit laboriosam, nisi ut aliquid ex ea commodi consequatur? Quis autem vel eum iure reprehenderit qui in ea voluptate velit esse quam nihil molestiae consequatur, vel illum qui dolorem eum fugiat quo voluptas nulla pariatur?

Serina Romijn
Recruitment consultant Nieuw-Vennep
Recruiter img
Serina Romijn
Recruitment consultant Nieuw-Vennep

Vind je het spannend, een nieuwe baan? Kom dan naar Serina, want zij snapt dit gevoel helemaal. Ze helpt je graag met het vinden van die ene baan die bij jou past. Trouwens, voor een mooie profielfoto voor bijvoorbeeld LinkedIn kun je ook bij haar terecht, want in haar vrije tijd fotografeert zij top!

Bel me terug

Wij maken op deze website gebruik van cookies om het gebruik van deze website en daarbuiten te vergemakkelijken, de prestaties en gebruikerservaring te verbeteren en de relevantie van het aanbod te verhogen. Klik op akkoord om aan te geven dat je instemt met ons privacy statement.